Houston 13 april 2019

13 april 2019 - Houston, Texas, Verenigde Staten

Het is niet zo best weer vandaag dus echt iets ondernemen kunnen we niet. Omdat het hier bij slecht weer ook vaak kan gaan stormen en onweren besloten we thuis te blijven. Morgen is het weer wat beter en gaan we naar NASA Space Centre. Vandaag bedacht ik mij ineens dat ik dingen vergeten was uit het  huis in Cottonwood. De kaasschaaf, deze was nog wel van mijn ouders geweest, super jammer dus. Nu vraag je je af waarom neem je nu in godsnaam een kaasschaaf mee naar Amerika😁Nou omdat ik ook een stuk kaas mee had genomen en kaasschaven kennen ze hier niet vandaar😉! En ook mijn waterflesje vergeten, ik dacht goed bezig te zijn om deze mee te nemen vanuit Nederland dan hoefde ik niet steeds een plastic flesje te pakken. Achteraf maakte het weinig uit gezien de enorme plastic afvalberg die wij al hadden geproduceerd in die 10 dagen, dat ene flesje maakt dan ook niet zo veel verschil, het voelde alleen wat beter.😏 Recyclen kennen ze niet, althans niet in Cottonwood. Alles werd in een grote vuilnisbak gegooid, flessen, plastic, papier, groenafval, echt ongelooflijk. Hier in Houston wordt het afval wel gescheiden. Hè het begint te onweren, hopelijk wordt het niet zo’n extreem weer als 3 jaar geleden. Overstromingen kunnen we nu niet gebruiken😬 We wachten gespannen af!! Morgen plaats ik weer wat foto’s, maar dan van Houston!

1. Romy Weller - Beijnsberger:
    14 april 2019
    Nou dat wordt weer spannend met het weer.
    Ik weet nog dat vorige keer overstromingen waren. We hopen dat het dit keer beter gaat en dat u nog lekker kunt genieten.
    Heel veel liefs van ons. XOX
  2. Thea baan.:
    15 april 2019
    Ha, ik schrijf op elk reis verhaal een berichtje! Lees ik verhalen nog eens terug dan zie ik geen berichtje meer staan? Hopelijk heb je ze dan wel gelezen?😘
  3. San:
    16 april 2019