Houston 18 april 2019

19 april 2019 - Houston, Texas, Verenigde Staten

En dan is het ineens de laatste dag, hoe snel is het allemaal gegaan! Het is vandaag echt een “ik moet binnen blijven dag” Het was bar en boos weer vooral in de ochtend, in de loop van de middag werd het een beetje beter en heel langzaam zakte het water weer weg in de tuin. Toen het zonnetje een beetje doorkwam ben ik even de tuin in gelopen. Ik zag plots een prachtige kardinaalvogel echtpaartje. Jeetje die wilde ik eigenlijk wel graag fotograferen! Ik heel voorzichtig naar binnen geslopen om mijn camera te pakken. En gelukkig het mannetje zat er nog. Hij zat wat ver weg maar ik heb hem toch gepakt😄De foto is toch nog aardig gelukt al zeg ik het zelf! De dochter van Steven kwam ook nog even op bezoek, leuk om haar weer even te zien. En nu zijn we net terug van het Italiaans restaurant. Ik heb een heerlijke “ Italiaanse salade” gegeten. Het was een gezellige afsluiting! Ik ga nu een beetje mijn spullen bij elkaar zoeken want morgen ga ik rond11.00uur richting vliegveld.

Lieve blogvolgers dank jullie wel voor het volgen van al mijn belevenissen hier in Amerika en voor de lieve reacties❣️Ik zie jullie weer in THE Netherlands! Liefs Jeannette

1. Ineke Van Wandeloo:
    19 april 2019
    Jeannette het was heel erg leuk om al jouw verhalen te lezen en de foto's te bekijken. Op die manier was ik toch een beetje bij je in de buurt ;) Een hele goede voorspoedige reis terug naar ons prachtig zonnige Limburg in Nederland. Tot gauw weer :)
  2. Jeanne:
    Lieve nicht.
    Inderdaad de tijd vliegt voorbij😂😂
    Een hele goede reis naar huis.🙏🏽🙏🏽
    Hier is het ineens zomer😓😓en droog!!!!
    Lieve groetjes Jeanne en Ger.
  3. Ineke Heitzer:
    19 april 2019
    Fijne vlucht naar huis zonder oponthoud.
  4. Jan:
    19 april 2019
    Jeetje wat gaat het snel Jeannet!Maar lekker weer naar huis is ook nie slecht toch! Nogmaals goeie reis, al ben je misschien al onderweg!
    Tot in Nederland zussie!
  5. Romy Weller - Beijnsberger:
    20 april 2019
    De 3 weken zijn omgevlogen.
    Mooie foto's gezien en verhalen gelezen, maar blij dat u weer thuis bent.
    Dikke knuffel van ons. XOX