Houston woensdag 17 april

18 april 2019 - Houston, Texas, Verenigde Staten

Het is maar een druilige dag hier in Houston. Maar ja, ook al hadden we iets willen ondernemen vandaag had het toch niet gegaan helaas! Miekes voet is nog niet zodanig dat er op gelopen kon worden. Kleine stukjes lukt en en ook autorijden gaat redelijk maar dan heb je het ook gehad. Het enige wat we vandaag gedaan hebben is boodschappen doen in de Walmarkt. Het voordeel hier in Amerika is, althans bij zo’n grote Walmarkt, dat mensen die slecht ter been zijn, een elektrische boodschappenwagen met grote mand voorop kunnen pakken. En dat is ook wel nodig in zo’n giga winkel. En met wat hulp van dit lijf is het gelukt de boodschappen binnen te halen! We gaan morgen als afsluiting van mijn vakantie naar een restaurant, wel gezellig natuurlijk en nee dit keer geen hamburger hoor😄 die hebben Mieke en ik gisteren al gegeten en dat was al mijn 2de hamburger in Amerika. Jeetje ik begin bijna te “verAmerikaansen” 😄 Zo dat was het voor vandaag helaas niet zoveel meegemaakt maar het is niet anders, vervelend genoeg voor Mieke, ze had ook zo graag dingen willen ondernemen!

1. Thea baan.:
    18 april 2019
    Alweer zulke leuke foto’s, dit zijn bijzondere herinneringen.
    Jammer dat het weer niet mee zit. Het is vandaag zonnig in Herten, eindelijk een beetje lente. Veel plezier vanavond in het restaurant, geen hamburgers dus !!
    Een goede terug reis morgen. Liefs, Thea.