12 april

12 april 2016

Huis van Mieke en Stevan in Arkansas / Rosston"Achtertuintje" van het huis van Mieke in ArkansasAfgelopen vrijdag ben ik met Mieke naar Arkansas gereden. Eerst naar hun huis waar zij 2 jaar gelden woonden. Omdat ik daar 18 jaar geleden was geweest maar de verbouwing nog niet gezien had leek het Mieke leuk om een kijkje te gaan nemen. Het huis wordt nu verhuurd dus dat zou geen probleem moeten zijn. Geweldig verbouwd hoor, het huis was 2x zo groot geworden. Het was leuk het huis en de omgeving even terug te zien! We zijn 3 dagen in Nashville /Arkansas gebleven bij een vriendin van Mieke, Debra. Het was ook geen bezoekje voor 1 dag. Het was ruim 6 uur rijden van Houston naar Nashville. Debra woont in een, door haarzelf verbouwd, prachtig huis met een enorm stuk grond prachtige bomen veel groen en heel veel dieren! 3 andere vriendinnen van Mieke kwamen ook nog voorbij er werd ,als vanouds voor hun, 'n potje gekaart en gegeten. Leuk om de vriendinnen te leren kennen. Huis van Debra in NashvilleEik in Debra's tuingenieten van al de dieren in zo'n prachtige omgeving Nashville / ArkansasEekhoorntjes volop in Debra's tuin

1. Jaap:
    13 april 2016
    Wat een verschil met Arizona. Elke Staat heeft zijn eigen schoonheid. Ik vind de eik fantastisch!!! Je tijd schiet op. Geniet van elk moment. Veel liefs.
  2. Jeannette van Etten:
    Ja Jaap dat was mijn reactie ook. En de eik was enorm en je kent mij nu! Bomen vindt ik geweldig. En die waren daar voldoende net als bij jou, anders en ook weer heeeel mooi!