Desert View

1 april 2016

Grand Canyon Desert View eindpuntMe And a junipertreeGrand Canyonik kon mij voorheen niet ech een voorstelling maken hoe een bezoek aan de Garand Canyon eruit zou moeten zien. Maar zo heb ik mij dat nooit voorgesteld. Prachtig om op deze manier een stuk van de Grand Canyon te mogen zien.De Views zijn  around THE South Rim. Er ligt een  gigantisch park met een camping, 'n dorp, informatie plaatsen musea etc. Je rijdt met je auto over THE Hermitage Roda van het ene naar het andere view point. Vanaf het begin van Hermits Trailhead tot aan het einde de Desert View,is 35 kilometer. Onvoorstelbaar groot opgezet. Ik kan wel foto's blijven plaatsen! Mijn lieve broer Niek heeft nog in zijn reactie een aanvulling op mijn verslag over de Grand Canyon gegeven. Dank je Niek

1. Jeanne:
    1 april 2016
    Hallo Jeannette.
    Je eerste week zit er op.Ongelooflijk wat je in een week allemaal gezien hebt.Je computertje moet heel wat opslaan daarboven.Gelukkig kun je ook wat in je hartje opslaan.Dat scheelt.En als van ouds zoals we vroeger samen deden als ik bij jou op vakantie was....Juist!!Een dagboek bijhouden wat we die dag hadden meegemaakt.Dus nog niets veranderd.Op naar de tweede week.We zijn benieuwd.Fijn weekend en heel veel lieve groetjes van je nichtjeXXX
  2. Thea baan.:
    2 april 2016
    Ha Jeannette,
    Het ziet er op de fotos indrukwekkend uit. In het echt zal het nog wel veel mooier zijn.
    Een nieuwtje uit Holland,wat je misschien wil weten: de winnaar van the voice kids is Esmee. Enorme kanjers allemaal.Knuffels Thea.