Maandag 11 april

11 april 2016

Vliegveld PhoenixZaguaro cactusMieke en Stevans huis in HoustonBij Miekemaandag 4 april heeft Jaap mij naar het vliegveld gebracht. Onderweg zagen we ontzettend veel saguaro- cactussen. Jaap vond dat we toch een stop moesten maken om een foto te schieten. Ja dit formaat kom je echt niet in Herten tegen! Mooi hoor! Het was op het vliegveld in Phoenix een 6 uur lange zit. De vlucht was gewijzigd! Op een vliegveld verveel je je gelukkig niet er is zoveel te zien dus al met al was de tijd toch nog snel gegaan. Mieke, mijn vriendin heeft me opgehaald. Indrukwekkend grote stad Houston. Het was even wennen aan de drukte. ik kwam er overigens pas een dag later achter dat het huisnummer, Miek's huis nummer 12119, op de stoepranden wordt geschreven, grappig! Ook even kennisgemaakt met huis- hond Molly en buiten in de kennel Baron en Izzie (naamgenoot van kleindochter Izzie)

1. Jaap:
    11 april 2016
    Eeen goed idee om het nummer op de stoeprand te zetten. Ik vind echter het maken van een stoep rand bij ons net wat teveel werk!!!
  2. Jeannette van Etten:
    12 april 2016
    Ha Ha is ook niet echt nodig bij jullie Jaap. Ik mij in Herten wordt dat ook een probleem!
  3. Mieke Dearing:
    14 april 2016