1 April het is zover! Op naar Amerika

3 april 2019 - Cottonwood-Verde Village, Arizona, Verenigde Staten

31 maart ben ik al naar Den Bosch vertrokken naar mijn broer Niek om daar te overnachten. In alle vroegte zijn we samen met de trein naar Amsterdam AirPort vertrokken. Alles ging van een leien dakje! We werden opgevangen door de buurvrouw van Niek die bij de KLM werkt, Ton en Jan, mijn andere broers, en schoonzus Ankie waren ook keurig op tijd. Alles was tot in de puntjes voorbereid, wat kan kan er nu nog mis gaan!! Na 11 uur vliegen kwamen we in Minneapolis aan en toen begon de pret. De ene controlepost na de andere, paspoort in de tas paspoort uit de tas, schoenen uit schoenen aan. Op een of andere manier eindigde wij ook nog met z’n  5jes steeds als laatste in een rij met als gevolg dat we onze aansluiting niet haalde! Balen als een stekker natuurlijk. Enfin niets aan te doen, hup een nieuwe vlucht boeken en gelukkig dank zij een ijverige medewerkster van Delta hebben we samen 4 en half uur later de laatste ruk naar Phoenix kunnen maken. Koffers, die gelukkig ook op de band voorbij kwamen, opgehaald en nu nog de Huur auto! Een mooike hoor en een flinke. Op naar Cottonwood! We waren wel 26 uur verder vanaf het vertrek van Den Bosch tot aan onze eindbestemming

1. Eppo:
    3 april 2019
    Wat een avontuur nu al 😀hopelijk hebben jullie wat bijgeslapen
  2. Jeanne:
    3 april 2019
    Lieve Nicht.
    Wat een verhaal en wat een lange reis.
    En dat wachten. Ook zo vermoeiend.
    Jammer voor jullie dat de controle zo streng is. Jammer dat het aan jullie neuzen niet te zien is dat jullie zo eerlijk zijn. Dat zou wat gemakkelijker zijn geweest. En omdat jullie met z'n vijfjes waren Duurde het extra lang.
    Maar gelukkig als je eenmaal daar bent kun je hier snel overheen stappen.
    En vandaag zouden jullie rustig aan doen. Dat is ook beter voor de jet-lag....... vanaf nu is het genieten!!!
    Heerlijk zo'n groot huis. Doe maar even lekker luxe. Dat heb je verdient. Lieve groetjes Jeanne.