Met broers en schoonzus naar Amerika

28 maart 2019 - Herten, Nederland

Yippie het is bijna zover, 1 april mag ik weer naar Amerika en wel naar Arizona naar mijn oudste broer Jaap. Dit keer niet alleen maar samen met mijn andere 3 broers en schoonzus. Hoe bijzonder is dat. Ik verheug me ontzettend op deze reis!

Het schijnt een natte koude winter geweest te zijn in Arizona, al het natte zal zeer welkom geweest zijn lijkt mij na zoveel jaren van extreme droogte. Maar nu, en dat was wel heel prettig te horen, is het weer heel aangenaam!

10 April gaan mijn 3 broers en schoonzus weer terug naar Nederland maar ik plak er nog eens 10 dagen aan vast en ga mijn vriendin Mieke in Houston bezoeken.

Ik hoop dat jullie samen met mij weer gaan genieten van een bijzondere reis. Wordt vervolgt op 1 april!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Jaap van Etten:
    28 maart 2019
    Nu het eerste bericht er is wordt de reis serieus!!! Ik kijk er naar uit je straks hier in Corronwood, Arizona een big hug te kunnen geven!!!!!!
  2. Jeannette van Etten:
    28 maart 2019
    Ha ha geweldig! Wat een snelle reactie Jaap, de big hug komt eraan!! maar als ik mij niet vergis is het toch Cottonwood?
  3. Romy Weller - Beijnsberger:
    28 maart 2019
    Wij wensen u en uw broers en schoonzus een hele mooie tijd in The USA, kijk goed uit en een goede reis. Dikke kus van ons. XOX
  4. Thea baan.:
    29 maart 2019
    Lieve vriendin, nog 3 nachtjes slapen en dan gaat je grote reis beginnen.
    Spannend.
    Lieve groet,
    Thea.
  5. Renata:
    30 maart 2019
    Geweldig, ik zal je missen hier in Holland ....... heb je wel verdiend, geniet ervan.
    Weer samen met je broers, herinneringen ophalen en genieten van elkaar.
    Toen wij jong zijn geweest ..........
  6. Thea baan.:
    30 maart 2019
    Ha Jeannette,
    Nu nog 2 nachten slapen, waarvan nog een in je eigen bed!
    Slaap lekker.
    Liefs,
    Thea.
  7. Ineke Heitzer:
    31 maart 2019
    Veel plezier en humor voor jullie deze dagen, herinneringen ophalen, wandelen en genieten. Gelukkig mogen wij op afstand mee genieten.
    Knuffel
    Ineke
  8. Mia Molewijk:
    2 april 2019
    Jeannette,Ik wens jouw en je broers en schoonzus ; een heel
    goede reis en een fantastische vakantie , en wat leuk om je vakantie met ons te delen , Lieve groetjes van Mia Molewijk🎨👋🏼