21 april het laatste berichtje

21 april 2016

Bye Bye Mieke Bye Bye Amerika!Het is alweer voorbij mijn vakantie in Amerika! Het was een geweldige avontuur. Ik begin weer met potten om nog een keer terug te gaan dat weet ik zeker! Volgens Jaap zijn er nog heel veel mooie plekken te zien en dat geld ook voor omgeving Houston! Maar voor nu worden de wandelschoenen ontdaan van het rode " Sedona-stof" de koffer uitgepaktKoffer weer uitgepakt! 't Is al weer voorbij!Het rode " Arizona-stof" kan van de wandelschoenen gepoetst wordende wasmachine geladen. Enfin ik ben weer bezig met mijn dagelijkse dingen. Lieve trouwe bezoekers van mijn reisblog ik vond het superleuk mijn vakantie in Amerika met jullie te delen. Ik hoop dat jullie ook een beetje hebben meegenoten. Dank jullie wel voor de leuke en lieve reacties en de opbeurende woorden toen het wat spannend werd op het einde van mijn reis! Wellicht kom er ooit een vervolg dus zeg ik, wellicht tot een volgende keer! En voor nu Bye Bye!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Ineke Heitzer:
    21 april 2016
    Fijn dat het zo goed bevallen is en sparen voor de volgende keer is een goeie, kunnen wij ook weer genieten. Ik wens goede rust dagen.
  2. Ans:
    21 april 2016
    Straks plannen om elkaar te ontmoeten en dan de verhalen vertellen die je niet geschreven hebt.
  3. Jaap:
    21 april 2016
    Misschien moet jet rode stof maar op je schoenen laten zitten. Dan ben je de volgende keer een echte Arizona hiker en niet langer een toerist!!!!
    Ik heb echt genoten van het laten zien van iets van mijn "wereld" en leven. En vooral genoten van mijn zusje weer eens echt mee te maken.
    Veel liefs van Jeanne en mij. En tot gauw in Nederland.
  4. Jan:
    21 april 2016
    Hoi Jeannet, welkom home! Nu lekker gaan nagenieten en fantastische verhalen vertellen tegen iedereen die het horen wil! Ook leuk.we zijn blij dat je zo genoten heb, en ik zeg, gewoon nog een keer doen! Ontzettend bedankt voor het reisblog, was super! Lekker bijkomen en tot de familiedag! Groetjes Jan en Diane.