20 april

20 april 2016

Vliegveld Londen HeathrowVliegveld Londen Heathrowtja hier zit ik nu op het gigantisch grote vliegveld Heathrow Londen. Kom je aan, moet je eerst een heel eind lopen dan met de metro, controlepost en nu Is het een lange zit. ik kwam om 7.00 uur in Londen aan en het vliegtuig naar Amsterdam vertrekt om 11.50 uur. Ik moet mezelf in de tussen tijd wel zien bezig te houden. Niet dat ik gauw In slaap zal vallen maar 2 nachten bijna niets slapen begint me nu wel een beetje op te breken dus je weet maar nooit. Het zal me toch gebeuren zeg! Ik heb al wat rondgekeken in de super dure winkels hier! En ik zat net een beetje " mensen te kijken" tot mijn ogen wel erg zwaar werden. Dan nog maar een kort berichtje tikken. Het is nu pas 9.30 uur weet je wat ik denk dat ik maar een bakkie ga doen bij Starbucks. Die heeft wel lekkere koffie. Gelukkig dat Eppo mij in Amsterdam komt halen dan hoef ik niet met de trein en ook niet bang te zijn in Heerlen wakker te worden! Trouwens het vliegtuig waar ik mee kwam had nog wel 50 Jeannetjes mee kunnen nemen. Het was maar half vol! Vandaar dat ik ook met gemak mee kon natuurlijk! Zo nu op naar de koffie! Nog even doorbijten Jeannette.

1. Ineke Heitzer:
    20 april 2016
    Je geduld wordt wel erg op de proef gesteld, gelukkig ben je bijna thuis en dan even niks.Tot gauw.
  2. Jan:
    Hou volllll!!!!!
  3. Jeanne:
    Hoi Jeannette.
    Dat is inderdaad erg vermoeiend.
    Nu weet je ook waar het spreekwoord vandaan komt.Keerzijde van de medaille.Jammer dat je dit nu moet ervaren.
    Enige troost ook dit gaat weer voorbij.
    Maar wat zal je vanavond lekker slapen in je eigen bedje!!!
    Als je zo moe bent kun je misschien toch een beetje bijslapen in het vliegtuig.Plaats genoeg zoals je schrijft.Goede vlucht.XXX