19 april vertrek vanuit Houston

19 april 2016

Yes gelukt vliegveld Houston wachtend op mijn vluchtJa hoor het is gelukt om 4pm vertrekt mijn vliegtuig het regent weer pijpenstelen maar niet zo extreem als maandag! Morgenmiddag kom ik in Amsterdam aan en ik bof want Eppo moet in Utrecht zijn en kan mij komen ophalen op Schiphol wat een luxe!

1. Ineke Heitzer:
    19 april 2016
    Joepie, alles komt goed.
  2. Jaap:
    20 april 2016
    Eind goed, al goed. Het laatste deel van je reis was waarlijk een spannend verhaal: lukt het, lukt het niet, lukt het....... En nu is ze op weg!!
  3. Romy Weller - Beijnsberger:
    Gelukkig is toch alles goed gekomen,
    Wij wensen u een goede en rustige terug reis.
    X Romy
  4. Jeanne:
    20 april 2016
    Lieve Jeannette.Gelukkig dat het toch gelukt is.en je ziet het toch ergens goed voor,nu kun je met Eppo meerijden.Geweldig toch.Misschien dat je dit leest tijdens je vlucht.Verder nog goede reis en heelhuids weer thuis.En dan een weekje bijkomen van alle indrukken en Jetlag.Lieve groetjes en tot snel weer ziens.XXX