12 april Houston

12 april 2019 - Houston, Texas, Verenigde Staten

Tja alweer 2 dagen verder en niet gewerkt aan mijn reisblog. Nu hebben we nog niet echt veel ondernomen. We zijn gisteren naar de Walmarkt geweest voor wat boodschappen en uiteraard hebben we veel bijgepraat. We hoorden op het nieuws dat het in Minneapolis enorm slecht weer was. Mijn broers en schoonzus hadden 10 april al 2 uur vertraging toen zij naar Amsterdam gingen. Maar eigenlijk waren ze nog op tijd weg het werd steeds slechter! Dus ik ben blij dat ze veilig thuis zijn. Ik heb nog wat foto’s doorgestuurd gekregen dus kan ik wat plaatsen want hier heb ik nog niets gefotografeerd. Vandaag heb ik Mieke geholpen in de tuin. Heel veel werk omdat Mieke en Steve ziek zijn geweest en er veel was blijven liggen. Maar lekker was het wel om even buiten bezig te zijn. Het is op het moment niet zo warm, ik denk zo’n 20 graden en de voorspellingen voor morgen zijn nog wat minder. Zondag gaan we richting zee omdat de vooruitzichten beter zijn. Dus dan is er ook meer te vertellen😉

1. Jeanne:
    12 april 2019
    Lieve nicht.
    Fijn dat je weer goed bent aangekomen.
    En even bijkomen van alle indrukken. Even een beetje in de tuin bezig zijn is dan ook heerlijk.🌷🌷
    Lekker genieten en helemaal niks hoeven.
    Lieve groetjes Jeanne💕💕
  2. Jaap van Etten:
    13 april 2019
    Ik wist niet dat je graag in de tuin werkte. Had ik je hier ook aan het weeden kunnen zetten :-)
  3. Jaap van Etten:
    13 april 2019
    Leuke foto van ons allemaal!!! Die will ik ook hebben :-). Overigens had je me best kunnen vertellen dat je graag in de tuin werkt. Had ik je hier ook met plezier aan het weeden gezet :-)
  4. Jaap van Etten:
    13 april 2019
    Ik zag mijn reactie in eerste instantie niet verschijnen. Ik dacht dat ik iets verkeerds had gedaan; vandaar het tweeded bericht. Dat heb je met die ongeduldige figuren :-)
  5. Thea baan.:
    Leuke familie foto ❤️🐾