10 april

11 april 2019 - Houston, Texas, Verenigde Staten

En toen was het voorbij! Gisteren al afscheid genomen van Jaap en Jeanne, helemaal niet leuk eigenlijk 😞 De tijd is zo snel gegaan. De koffers gisterenavond al gepakt zodat we op tijd konden vertrekken. Tegen 8.00uur, Arizona-tijd, zijn we naar Phoenix vertrokken. Broers en schoonzus richting Amsterdam en ik richting Houston naar vriendin Mieke. We hebben ons zeer verbaasd bij het terugbrengen van de auto hoe vreselijk snel dat ging. Er liepen mensen rond in de gigantisch grote garage met een soort scanner. We hoefde alleen maar aan te sluiten de deuren te openen bagage eruit te halen en te sleutel te geven. Deze werd vervolgens gescand. Er wordt een mail gestuurd naar degene die stond geregistreerd als chauffeur met bijzonderheden over het gebruik van de auto. Echt verbazingwekkend! Enfin we waren toen wel erg vroeg op plaats van bestemming. Het ging allemaal heel snel. De shuttle bus bracht ons naar het vliegtuig, maar toen werd wel duidelijk dat de bestemming daar al werd aangegeven. Dat was ineens snel afscheid nemen😞. Daar aangekomen was het lang wachten op de vlucht want natuurlijk had die weer vertraging. Maar de anderen hadden het slechter. Zij hadden een paar uur vertraging bij De overstap in Minneapolis vanwege sneeuwbuien. Onvoorstelbaar! Toen ik wakker werd bij Mieke zaten broers en schoonzus in de trein naar hun eindbestemming😬. Ik blijf nog 9 dagen in Houston dus mijn vakantie gaat nu verder in mijn uppie. Ik mis ze wel hoor ❣️Gelukkig met wat gezelligheid met Mieke en man Stevan❣️

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Jeanne:
    11 april 2019
    Lieve nicht.
    Ik ben een beetje van de leg met tijd en datums.
    Sorry hiervoor.
    Inmiddels ben je al bij je vriendin en de anderen zullen al weer in Nederland zijn.
    In het ander berichtje geschreven goede reis.
    Maar volgens mij was je dus al onder weg.
    Heel veel plezier. En ik weet zeker dat je er dubbel en dwars van gaat genieten.
    Want de tijd gaat snel. Gebruik hem wel.
    Dikke kus ook van Ger.XXX
  2. Renata:
    11 april 2019
    Natuurlijk gaat het snel als het gezellig is
    Maar nu kan je aan je 2de vakantie beginnen en ook nu genieten ....
    Knuffel
  3. Eppo, Nicola, Noah en Joël:
    Hey Jeannette,

Dat ging inderdaad supersnel. Jullie zijn met zijn allen heel ondernemend geweest en hebben mooie herinneringen samen gemaakt. ....en nu op naar weer een nieuw avontuur, samen met Mieke :) Heel veel plezier samen!

Liefs, xxx
    van ons
  4. Eppo:
    12 april 2019
    Ha mams. Ik was net de foto's aan het bekijken. Want een mooie reis hebben jullie samen gehad. Ben benieuwd naar de rest van de foto's en verhalen. Nu nog lekker genieten bij Mieke en Steven. Doe ze de groeten van me en tot over een dikke week!!!
  5. Thea baan.:
    12 april 2019
    Geniet deze week bij Mieke en Stefan. Ik weet niet hoe de temperatuur in Houston is?
    Er staat hier een heel gure wind, dus je mist niets.💖