11 april verslag van 9 en 10 april

11 april 2019 - Houston, Texas, Verenigde Staten

9 april, de voorlaatste dag van ons verblijf in Arizona en de laatste dag met Jaap op stap. Het was even bedenken wat we nog wilde zien. De keuze is natuurlijk enorm, er zoveel mogelijkheden. Jaap stelde voor om niet al te ver weg te gaan dus reden we richting Bell rock. Vanuit de Boudary park liepen we richting Little Bell rock. Prachtig park aan de Oak Creek. Deze jaargetijde maakte het extra mooi. Het jonge groen aan de gigantische hoge bomen waren echt een plaatje. Jaap nam ons mee naar mooie  vieuws ook met de Oak Creek met de cathedral rock op de achtergrond, een zee geliefde plaats om te trouwen en dat bleek ook. Net op dié plaats waar Ton de mooiste foto’s kon maken, werd een stelletje in het echt verbonden. En dat duurde en duurde... Helaas voor Ton is het niet gelukt om vanaf die plaats foto’s te maken, maar ze zijn er niet minder mooi op geworden hoor! Omdat THE Bell rock beklimmen toch wel iets te hoog gegrepen was voor ons hebben we THE little Bell rock genomen. Dat was goed te doen. De mannen zijn naar de top geklommen, vanwege de storm die opkwam heb ik mijn bedacht om niet tot het allerhoogste punt mee te gaan en Ankie mijn schoonzusje ook niet. Maar goed ook, de storm had anders Ton zijn rugtas over de rand geblazen😬. Prachtige dag weer met mooie landschappen met heel veel groen. We hebben de dag afgesloten met volgens Jaap het lekkerste ijs wat te krijgen is in Sedona. En ja Jaap je had gelijk😄

1. Jeanne:
    11 april 2019
    Lieve Jeannette. Wat een verhaal!!!!
    En wat een prachtige (natuur) foto's weer.
    Ik wens je alvast een goede reis naar je vriendin🙏🏽😘😘
  2. Thea baan.:
    12 april 2019
    Alweer een prachtige wandeling.👫👭👬😘🐾
  3. Tonnie:
    12 april 2019
    Lieve Jeanette, bedankt dat ik op deze manier mee mag genieten van jouw/jullie geweldige reis. Wat een mooie natuur en wat maken jullie mooie herinneringen. Geniet ervan.