9 april verslag van 7 en 8 april

9 april 2019 - Cottonwood-Verde Village, Arizona, Verenigde Staten

Vandaag een herkansing voor broer Jan om de Route 66 te rijden. Nu is alles grondig voorbereid dus dat moet goed gaan! En jawel het stuk wat nog over was werd gevonden. En echt het was zoals je het in de film zag. De dag kon niet meer stuk. We hebben ook nog 2 stadjes bezocht die aan de route lag waarvan Williams het mooiste en leukste stadje was. We waren blij dat we dit nog een keer over gedaan, zeker voor broer Jan!

8 april stond Grand Canyon op het programma. We hebben hier allemaal erg naar uit gekeken. In alle vroegte zijn we vertrokken omdat je er toch zo’ n 3 uur over rijd. Aangekomen bij het begin van het park hebben we eerst de Imax gepakt. Er werd daar een film gedraaid over de Grand Canyon op een mega groot doek. Het was net of je zelf in een helicopter zat die door de Grand canyon vloog en op een boot die door de Colorado rivier ging met zijn enorme stroomversnellingen. Heel spectaculair. Daarnaast ook informatie en nagespeelde scenes over de eerste bewoners en pioniers die de crand canyon ontdekt hebben. Na de film hebben we verschillende Vieuws gedaan en we zijn geëindigd met de dessertvieuw. Het was allemaal adembenemend en indrukwekkend. Ik denk wel dat dit op de foto’s duidelijk te zien is. Hoewel het nooit helemaal over te brengen is❣️

1. Jeanne:
    9 april 2019
    Ongelooflijk. Het lijkt wel terug in de tijd als je de foto's ziet.
    Fijn voor Jan dat het alsnog gelukt is.
    Maar wat een afstanden. Ik vind Amsterdam al ver. Hi.hi.
    Liefs Jeanne
  2. Thea: