7 april, verslag van 6 april Tonto natural Bridge

8 april 2019 - Cottonwood-Verde Village, Arizona, Verenigde Staten

We hebben 6 april besloten naar Tonto Bridge State te gaan. Zo’n anderhalf uur rijden van Cottonwood. Dat was goed te doen qua afstand en daar waren weer mooie trails te lopen, 5 in het totaal!  Daar aangekomen kregen we te horen dat er maar 2 trails open waren. Er was heel slecht weer geweest waardoor 3 trails wegens slechte conditie niet te lopen waren. Enfin de twee trails waren zeker de moeite waard. De waterfall trail, ook niet helemaal open, was geweldig prachtige natuur. La hen toen het laatste stuk gepaard ging met wat “ natte” hindernissen. De Anna Mae trail loopt langs de natural bridge met een prachtige uitzicht. We zijn vanuit de Tonto Natural Bridge State Park naar een heel leuk stadje gegaan, Jerome genaamd. Geweldig, je waant je een beetje terug in de tijd wat sfeer betreft. Wel wat toeristisch natuurlijk maar ook Veel kunstzinnige winkels met originele kunstwerken. Toen we uitkwamen bij een leuke kroeg waar live county muziek werd gespeeld besloten we daar wat te drinken om de dag af te sluiten.

1. Jeanne:
    8 april 2019
    Wat een geweldige dag hebben jullie weer gehad.
    En zo zie je maar wat je van te voren ook bepaald.
    Het loopt zoals het voor jullie voorbestemd is.
    Zo kom je op plekken,waar je anders niet was gekomen.
    Mooi deze verrassingen.. als je ziet wat voor mooie dingen je alweer hebt meegemaakt afgelopen week.
    Lieve groetjes en knuffels!!!!!
  2. San:
    9 april 2019
    Echt prachtig weer zo te zien!
  3. Thea baan.:
    10 april 2019