6 april het verslag van 5 april

7 april 2019 - Cottonwood-Verde Village, Arizona, Verenigde Staten

Gisteren is Jaap met ons mee geweest naar Camp Verde. Wij vonden dit allemaal bijzonder prettig, we konden ons geen betere navigatie wensen😁We bezochten de Montezuma Well. Een adembenemend  mooi meer! En Montezuma  Castle. Prachtige wandeling door de Verde Vallei gemaakt. Onze wandeling  eindigde bij de Acient Ruins waar zich de grootste en bekendste Petoglyphs rotskusten in de Verde Valley bevonden. Een aardige goedlachse gids vertelde ons over het erfgoed van de Signaqua- indianen en andere inwoners van dat gebied van plusminus 6000 jaar geleden. Hij vertelde hoe er een studie is gemaakt hoe de prehistorische culturen kalenders handhaafden om o.a. zonnewendes te volgen. Door te kijken over de rotsbeelden konden zij een planning maken voor b.v. de oogst. Heel interessant. Het was weer een prachtige dag die werd afgesloten met het eten van heerlijke pizza’s. Een tractatie van Jaap en Jeanne die we verorberd hebben bij ons thuis.

1. Eppo, Nicola, Noah en Joël:
    7 april 2019
    Ziet er allemaal heel gezellig uit. Wat een mooie ervaring voor jullie zo samen.
    Heel veel groetjes van ons!
  2. Thea baan.:
    7 april 2019
    Alweer zo’n prachtige wandeling samen gemaakt, Je komt top fit thuis😀❤️🐾