5 april maar het verhaal van 4 aprilšŸ˜

5 april 2019 - Cottonwood-Verde Village, Arizona, Verenigde Staten

Niet zo slim om mijn verhaaltje van 3 april niet te versturenšŸ˜ŠAlles maar een dagje later ook geen man overboord.Gisteren, 4 april,Ā was de dag voor jongste broer Jan. Rijden over de Route 66, de jaren 60 muziek op en gaan. Onderweg een truckerscafeetjeĀ binnenstappen en daar lekkerĀ lunchen. WijĀ wisten allemaal dat er veel veranderd was dat erĀ wat stukken weg van Rout66 verdwenen was maar toch!! Helaas voor Jan wilde het allemaal niet zo vlotten. Een kaart van Flagstaff, waar de weg ook doorliep, was niet erg duidelijk. Het leuke truckerscafe die uiteindelijk vonden bleek ook nog eens gesloten, het zat allemaal niet mee. Na druk overleg en discussies van ā€œbuurman en buurmanā€, Ton en Jan,šŸ˜„besloten we terug te rijden richting Sedona. Dit keer niet over de snelweg maar de traditioneleĀ oude weg. Dat was een heel goede beslissing. Onderweg kwamen we langs de Red rock secret mountain, we zijn gestopt en een stuk de Coconino trail gelopen. Dat was een geweldige keus! Dit was weer een totaal andere Omgeving en sfeerĀ zeer indrukwekkend! De fotoā€™s spreken voor zich. We zijn vlak bij huis geĆ«indigd in een Mexicaans restaurant Plaza Bonita. Het was heerlijk en heel gezellig, we waren allemaal heel melig en hebben vreselijk gelachen, dat doet een mens goed. Vandaag, 5 april, gaan we weer met Jaap op stap dit keer naar Mutzuma Castle.