Sedona verkennen

27 maart 2016

Gisteren, zaterdag is het niet gelukt mijn verslag te plaatsen er was simpelweg geen verbinding. Het is nu zondag ochtend wel wat vroeg maar ik ben wakker en ga een nieuwe poging wagen. De eerste dag is een beetje " bijkomdag"  en de " omgeving verkendag" geworden. Ik ben eerst met Jaap en Jeanne gaan ontbijten. Zoals jullie zien op de foto is het een " aardig ontbijtje" het smaakte prima maar heb wel wat moeten laten staan . Ik daarna met Jaap naar Sedona gereden om een eerste impressie te krijgen van wat er allemaal te zien is. Te beginnen uiteraard met de beroemde RedRocks. Wat een prachtige indrukwekkende omgeving  een enorme verschijdenheid aan kleuren en vegetatie, geweldig mooi. Jaap heeft mij met de jeep door stoffige behoorlijke hobbelige paden/wegen gereden om een goede indruk van de omgeving in zijn totaliteit te krijgen heel boeiend ook grappig de verhalen te horen  dat iedere rots/ berg een naam heeft gekregen en waarom o.a. The chimneyrock, dat spreekt zich als je deze ziet The thuder- mountain etc. etc. We eindigen onze tocht in de Valley met de rivier. Prachtig ik mocht zelfs een glimp opvangen van The Eagle. We hoorde dat ze een nest met jongen had en daar dus veelvuldig te zien is. Hoe geweldig is dat! Al met al is het toch nog nog een hele dag geworden met veel indrukken. Op naar de supermarkt voor de broodnodige boodschappen en tot slot heerlijk gegeten bij Jaap en Jeanne.

1. Ineke Heitzer:
    27 maart 2016
    Fijn om met je mee te reizen, ik geniet ook.
  2. Thea baan.:
    28 maart 2016
    Wow! Zo mooi,we zien het al helemaal voor ons.We zijn al benieuwd naar je volgende indrukken.Lieve groet uit Herten.
  3. Mieke Dearing:
    28 maart 2016
    ik hoop dat Jaap tijd heeft om je de Grand Canyon te laten zien ! That"s a must !