Amerika avontuur

26 maart 2016

Hoera ik ben er eindelijk! Ik ben net in Cottonwood aangekomen na 28 uur onderweg te zijn geweest! Niets geslapen dus Even n kort berichtje via de reisblog om iedereen te laten weten dat alles o.k. is . Nu snel een douche en het bed in. Het is hier ongeveer 12.00 uur PM. Morgen de boel verkennen etc. Etc.

1. Jeanne:
    26 maart 2016
    Ongelooflijk wat een reis!!!!Fijn dat alles goed is gegaan.
    Lekker slapen en gezond weer op.Lieve groetjes Jeanne en Ger.
  2. Thea baan.:
    26 maart 2016
    Slaap lekker. Blij te horen dat je goed bent aangekomen.
  3. Eppo, Nicola, Noah en Joël:
    Wat geweldig dat de reis goed is gegaan. Nu even bijkomen. Lekker slapen en dan genieten!

Gr. En heel veel knuffels van Fam. Helgers
  4. Ineke Heitzer:
    26 maart 2016
    Tja dat slapen onderweg. Gelukkig is jaap in de buurt, die maakt het wel in orde samen met de kristallen. Geniet, doen wij ook van je verhalen.
  5. Romy Weller - Beijnsberger:
    Fijn om te weten dat u een goede reis hebt gehad.
    Geniet van het mooie avontuur.
    Dikke knuffels.
  6. Jan:
    26 maart 2016
    Flink tochtje Jeannet, fijn dat je er bent!! Even bijslapen en dan genieten maar! Ontzettend veel plezier!
  7. Renata:
    gelukkig ben jij daar ... fijn, dat alles goed gegaan is. Ik heb ook slecht geslapen, veel aan jou gedacht !!!!
    Een keer uitgerust, zal je zeker genieten - veel plezier

Veel liefst Renata
  8. Niek:
    26 maart 2016
    Ik heb het van tevoren niet willen zeggen, maar reizen is natuurlijk iets vreselijks. Gelukkig heb je het ergste nu achter de rug en hopelijk volgen er nu alleen leuke en interessante dingen. Hartelijke groet!
  9. Ankie:
    Wat een reis nu gaan genieten