Vakantie Amerika

22 maart 2016

Ik ben naar het reisbureau geweest. Het was dus inderdaad loos alarm. ETA- formulier en E-ticket waren in orde. De koffer heb ik inmiddels voor het grootste gedeelte ingepakt en is al aardig gevuld. Kleren, nog meer kleren, schoenen, nog meer schoenen en de "Hollandse cadeautjes" natuurlijk. Het blijft altijd wikken en wegen wat wel en wat niet mee te nemen. Ik ben bang dat dit echt een " vrouwending" is. Zo, als nu nog de griepverschijnselen verdwijnen, ik mij vrijdagmorgen niet verslaap, de trein geen vertraging heeft en het vliegtuig op tijd vertrekt, met mij aan boord , dan ben ik een blij mens. Dan worden er vanaf nu echte reisverhalen geschreven!!

1. Mieke Dearing:
    Don't take to many clothes, I have a washer. Lol
  2. Jaap:
    Voor de tijd in Arizona vooral makkelijke kleren die vuil kunnen worden (het is hier stoffig en veel dust als we op dirt roads gaan (dat is zelfs voor het laatste stuk naar ons huis) en gaan hiken. En....., net als Mieke hebben ook wij een washer :-)
  3. Jaap:
    22 maart 2016
    Oh, en over verslapen.... daar ben je vast veel te zenuwachtig voor :-)
  4. Ineke Heitzer:
    Het juiste antwoord Jaap.
  5. Thea baan.:
    22 maart 2016
    Kan niet wachten op je reis verhalen! En natuurlijk heel veel mooie foto's!
  6. Renata:
    lieverd, wat spannend .... wel leuk voor je. Nu is het even stres .....
    Toch een keer daar, alleen maar genieten, hoor
  7. Niek:
    24 maart 2016
    Sterkte met alle gedoe rond de vliegreis. Door de recente aanslagen zal het er niet allemaal gemakkelijk op worden, maar gewoon even doorbijten. Doe de hartelijke groeten aan broer Jaap en schoonzus Jeanny
  8. Ans:
    Een heel fijne vlucht gewenst.