Vertrekdag????

18 april 2016

Wateroverlast achtertuintje bij MiekeWateroverlast in Houstonzoals het er nu naar uitziet zitten we een beetje vast. Het is noodweer in Houston het heeft zoveel geregend, en nu nog steeds, dat de wegen en ook het vliegveld onder water staan. Ik kan de vlieggegevens niet bekijken want WiFi is uitgevallen. Al met al lieve allemaal duimen dat het stopt met regenen en dat de reis naar Amsterdam vandaag nog gaat lukken! Er komt net op Mieke's telefoon een allert binnen. We zitten nu te duimen dat het water niet huis binnen loopt! Duimen jullie mee?

1. Jan:
    18 april 2016
    Das balen!! We duimen mee!!
  2. Emiel:
    18 april 2016
    Dat is zeker vervelend. Ik zal je vluchtgegevens in de gaten houden. Ik begrijp dat de WiFi het niet goed doet dus sms ik wel als me iets opvalt. Goede reis!
  3. Ans:
    18 april 2016
    Fijne thuisreis, laat de regen maar daar.
  4. Jaap:
    18 april 2016
    Ik hoop voor je dat je inderdaad kan vertrekken. Als je eenmaal gepland hebt om te gaan is het niet fijn om "gedwongen" te moeten blijven. Ik zou overigens graag wat van dat water hier hebben!!! Hopelijk lukt het alsnog. Wens je een goede thuisreis. Ik zie jou en de familie bij de reunie!!!!!!!!!!!!!
  5. Jeannette van Etten:
    18 april 2016
    Zoals het er nu uit ziet moet ik mijn vlucht wijzigen. Net gebeld naar vliegmaatschappijen er is een computerstoring dus later nog eens proberen. Maar het wordt een dag later omdat de wegen onbegaanbaar zijn naar het vliegveld toe. Voor mij is zwemmen geen optie! Wordt vervolgd.
  6. Dennis Helgers:
    18 april 2016
    Mam, vervelend van het noodweer. Kun je wellicht wat langer vakantie vieren. Goede terugreis. Xxxxx dennis
  7. Renata:
    18 april 2016
    komt goed, dat voel ik ...
  8. Romy Weller - Beijnsberger:
    19 april 2016
    Wat erg zeg, het is hier op het nieuws.
    Ik hoop dat jullie allemaal veilig zijn, dat is het belangrijkste.
    Ik heb een kaarsje voor u aangestoken.
    X Romy