18 april

18 april 2016

helaas geen vlucht terug naar Nederland vandaag. Mijn vlucht was niet afgelast maar de weg naar het vliegveld toe is onbegaanbaar. Extreem weer!! Dit hadden ze hier ook nog niet meegemaakt. Jammer dat ik getuige moest zijn van dit bijzonder extreem gebeuren! Ik probeer nu een nieuwe vlucht te boeken. Nog even onduidelijk wanneer dit mogelijk is. Wordt vervolgd luitjes!

1. Jaap:
    19 april 2016
    Sorry Jeannette. Ik had al op de weerkaart gezien dat Houston extreem weer kon verwachten maar had geen idee dat het zo erg zou zijn. Gelukking ben je Nederlandse en dus water gewend. We hebben dit soort weer nooit. Als het al een keer heftig regent is het hoogstens een paar uur, hebben we flas floods en his het een dag later weer droog alsof er niets is gebeurd. Het ziet er naar uit dat Houston wat langer nat zal blijven!!!
    Hopelijk kan je snel een flight boeken. Intussen: ontspannen en iets leuks doen :-)
  2. Jeanne:
    Lieve nicht
    Wat vervelend voor je.Ze zeggen altijd alles in het leven heeft zijn reden,maar waarom dit goed is???
    Of heb jij zoveel gehuild omdat je niet weg wilde???
    Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat alles verder goed verloopt en dat je weer goed en gauw op Nederlandse bodem mag lopen.
    Heel veel sterkte en goede reis.Lieve GroetjesJeanne XXX
  3. Thea baan.:
    19 april 2016
    Ha jeannette, wat vervelend nou. Duimen van mij heeft weinig opgeleverd.
    Hopelijk gaat het snel lukken om naar Nederland terug te vliegen.
    Veel sterkte.
  4. Renata:
    19 april 2016
    Ik hoop, dat jij snel naar huis mag. Spannend en niet leuk voor je - wat een stress en zorgen gelijk na zo fijn en lekker vakantie.
    Ik duim, dat alles goed gaat en kaarsje steek ik gelijk aan.

Ik kan je niet missen, dus snel terug ook zou je moeten zwemmen.... grapje