Zondag 17 april

17 april 2016

Tja en toen was het ineens de laatste dag in Amerika! Onvoorstelbaar hard is het gegaan. Gisterenavond ben ik met Mieke voor het laatst gaan dineren bij Pappadeaux's visrestaurant. Het was jammie hoor! De "The leftovers" zijn uiteraard weer meegenomen. Dus vandaag "restjesdag".Mooie bloemetjes in Mieke's tuinik heb nog net op tijd voor de zware regenbui wat foto's genomen van mooie bloemen in de tuin bij Mieke. En een bijzondere duif die steeds vlak bij ons kwam zitten en ons rustig aan het besturen was. Heel apart!Molly"Ballet-frog"Dinner bij PappadeauxNu maar hopen daalt er morgen geen vertraging is met het vliegtuig. De weersvoorspellingen zijn niet zo best. Duimen maar!

1. Jaap:
    18 april 2016
    Ben ik nu in de war of ben jij weer in de war. Je vertrok hier op een maandag denkende dat het dinsdag was omdat je dinsdag vanuit Houston zou vertrekken. En nu lees ik dat je maandag vertrekt? Of zijn het die grore maaltijden die voor verwarring zorgen?
    In ieder geval heb je vele mooie fotos gemaakt. Kan je voor je vertrekt nog wat van de regen deze kant opsturen. We hebben het heel hard nodig.
    Een goede reis terug!
  2. Jeannette van Etten:
    18 april 2016
    Ha Ha ik ik ben dan wel af en toe in de war maar ik vertrek echt 18 april dus morgen en kom op dinsdag de 19de aan. Die tijdsverschillen ook!!ja Jaap ik zou je graag wat regen sturen. Het gaat hier enorm te keer en er valt vreselijk veel regen. Ik hoop dat het morgen wat rustiger wordt en aub geen vertragingen meer. Ik schrijf je gauw weer en stuur ook nog foto's. X
  3. Jan:
    18 april 2016
    Hoi Jeannet, jammer dat het de laatste dag is! Gaat snel he! Maar je neemt wel ontzettend veel mooie en leuke ervaringen en belevenissen mee naar huis en holland heeft ook wel iets toch? Goeie reis en tot de familiedag! Ik kijk nu al uit naar al die mooie verhalen van jou jeannet! Groetjes