Zaterdag 16 april

16 april 2016

het is vandaag warm maar bewolkt. Het is ongelooflijk divers in Amerika. In de Rocky mountains valt er behoorlijk wat sneeuw . Oklahoma en noord Texas kampen met tornado's. Wij krijgen hier een klein beetje mee wat van de wind en regen. Ook komende dagen wordt er slecht weer verwacht maar geen extreme toestanden hoop ik, dacht ik! Anoles hagedis-vrouwtjeIn Mieke's tuin kom je regelmatig de Anoles hagedis tegen. Dit is het vrouwtje. Het mannetje laat zich niet zo vaak zien. Jammer want volgens Mieke heeft die zo'n mooi rood "flappie" onder zijn bekje! Ik kan daar wel op liggen wachten natuurlijk, fotograven doen dat, maar ik wordt hier constant gestoken door " No see um's", Ha Ha inderdaad steekgevallen die niet te zijn worden hier zo genoemd. Dus staar ik zo nu en dan door het raam hopend op een mazzeltje! MollyMollyMolly wordt ook regelmatig gestoken door " No see um's" Bij de jeuk moet er dan gerollebold worden natuurlijk. Misschien moet ik dat bij hevige jeukaanvallen ook eens proberen!!

1. Ineke Heitzer:
    16 april 2016
    Ja hoor dat rollen wil ik wel zien, kan Mieke dat filmen? Ik wens nog prettige dagen en een rustige thuisvlucht. Is het alweer voorbij, wat is dat lug gegaan.
  2. Jeannette van Etten:
    16 april 2016
    Ja Ineke het is snel gegaan. Dat rollebollen gaat het echt niet worden hoor. Wat dacht je van de " No see um's" ? Ha ha
  3. Helene:
    16 april 2016
    Geniet van je laatste dagen daar Jeannette en kom veilig terug. Lieve groetjes, Helene.