Vrijdag 15 april

15 april 2016

The Dutch girlsSelfy met Mandy en Miekewe zijn door Mandy, Stevan's oudste dochter, uitgenodigd om te gaan lunchen. Heel gezellig en lekker hoor. Maar ja het broodje  " enorm" kregen Mieke en ik niet op en ook Mandy nam de rest van haar salade mee voor haar dochter.Big LUNCH!Tja toch maar THE doggybagIk ben jammer genoeg vergeten het huis van Mandy te fotograferen. Een prachtig huis ook heel groot! Kort kennis gemaakt met het kleine huisgenootje van Mandy, hondje Londen!Mieke en Londen ( hondje van Mandy)Buitenin de tuin , in de kennels zaten 5 zeer grote honden van de man van Mandy. Een beetje van de griezelige!!De aaibaarheidsfactor van de kleine was wat groter.

1. Niek:
    17 april 2016
    Hoi Jeannette,

Het lijkt wel of iedereen in de VS in een groot huis woont, omringd door prachtige natuur. En dan al die honden! Het ziet er heerlijk relaxed uit. Die foto's van de Amerikaanse lunch bevestigen het vooroordeel dat wij hier in Europa hebben: de porties in Amerika zijn belachelijk groot! Maar omdat de doggy's bag daar normaal is en er veel honden zijn zal het allemaal toch wel op komen.
    Groetjes!
  2. Jeannette van Etten:
    17 april 2016
    Inderdaad Niek. De mensen, misschien ook wel hun honden, Ha Ha, hebben de volgende dag nog een maal. Wij hadden dat in ieder geval wel. Dit zouden ze in Nederland eigenlijk ook moeten doen!